Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

ΓΥΡΙΖΩ ΣΕΛΙΔΑ.......

Γυρίζω σελίδα, μα πριν την γυρίσω νιώθω την ανάγκη να σου μιλήσω.Είμαι σίγουρη ότι με αυτά που θα σου πω θα με θεωρήσεις τρελή ή ότι ζω στο δικό μου "ροζ" κόσμο.Απλά όσα θα ακούσεις είναι όσα νιώθω για σένα τα τελευταία 9 χρόνια!όπου εσύ σίγουρα έχεις προσπαθήσει να με διαγράψεις απ΄τη ζωή σου και το ξέρουμε και οι δυο ότι ποτέ δεν το κατάφερες αυτό.
Τα συναισθήματά μου για σένα είναι ποταμός.Έχει ρεύματα αγάπης αλλά και πόνου...πίκρας.Έχω γευτεί την πιο πικρή γλύκα από έναν άνθρωπο που ο ίδιος μ΄έκανε να τον αγαπήσω αλλά και να τον μισήσω γι΄αυτό που είναι.Κάποιες φορές σκέφτομαι αν άξιζες τόση αφοσίωση!
Ήρθε η ώρα να μάθεις πως μια καρδιά ένα σώμα και ένα μυαλό ξύπναγε και κοιμόταν τόσα χρόνια με την εικόνα σου, τη σκέψη για το αν είσαι ευτυχισμένος, χωρίς ωστόσο να περιμένει ανταπόκριση.
Όμως όσο και αν προσπάθησα να σε πλησιάσω χτύπαγα σε τοίχο , που δεν έλεγε να πέσει. Δεν ξέρω αν είναι άμυνα η όλη συμπεριφορά σου ή ότι απλά δεν με γουστάρεις.
Το σίγουρο είναι ότι έχω κουραστεί να σ΄αγαπάω χωρίς να ξέρω τί νιώθεις εσύ για μένα. Έχω κουραστεί να κυνηγάω μια σκιά, ένα όνειρο, μια αγάπη.Έχω κουραστεί να προδίδω τα όνειρά μου.Με έχεις κάνει να φοβάμαι να ερωτευτώ!!!!!!Αυτά είναι το λιγότερο απ΄όσα θα μπορούσα να σου πω.Τουλάχιστον εγώ μπορώ και είμαι ειλικρινής.
ΑΝΤΙΟ.

11 σχόλια:

Κώστας είπε...

Άρτεμις
Από ότι βλέπω είσαι καινούρια στην κοινότητα.

Λοιπόν

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!

Καλή αρχή στο blog σου.
Καλή αρχή στην ζωή σου.

Τα λέμε!

Κώστας

Ανώνυμος είπε...

μπραβο σ αδερφούλα μ γλυκιά!!!!
πολυ ωραιο το blogg σ.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!
και οτι θες ξέρεις ποιον θα ρωτησεις :P

<3<3<3<3<3<3

φιλακια

IspAnOs είπε...

aaa kai epitelous re sis.... gurna spitiiiiiii......!!!!!!
:D
t ema8a sthn perioxh p eisai
katasxesan 1 ekatommurio kommatia
purotexnimata la8rea!!!!xa0x0ax0a0x0ax0a0x0a0xa0x0a0
PROSEXEEEEE xa0xa0x0a0xa0x0a
<3<3<3
c ya

manikaki είπε...

Αρτεμούλα μου καλωσήρθες στον μπλογκόκοσμο! Εγώ ένα πράγμα σου εύχομαι: να ξαναερωτευτείς γιατί το αξίζεις!
Σμουτς!

Ανώνυμος είπε...

filenada m entaxei ola ta lefta to skiniko etsi?kapoia stigmi ayta p aisthanesai eprepe na ta dimosieyseis me kapoion tropo..s ayton p apeythinontai ta logia na dw pote tha ta diavasei..xereis esy..pote tha mporesei na katalavei pente pragmata
s agapaw poly poly

Ανώνυμος είπε...

polu melo vre zouzou mou!!alla tautoxrona megalo empeusi!!filakia polla mou leipeis!*F*

artemi είπε...

Κωστάκη να σαι καλά ....Είσαι και πατριωτάκη μου....και μαθαίνω και νέα σου μέσω του manikiou....φιλάκια

artemi είπε...

manikaki μου εμείς τα λέμε συχνά και σου φυλάω μια έκπληξη!!γράφω για τηνμοναδική κουλή και ανεπανάληπτη γνωριμία μας....Η συνέχεια σε λίγες μέρες στο p.c. σας.....φιλάκια...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ!!! ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ (I CAN'T WAIT!!!) ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ.....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ!!! ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ (I CAN'T WAIT!!!) ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ.....

Ανώνυμος είπε...

Η ξανθια φιλη σου αφησα 2 φορες το σχολιο μου.πρωτη επαφη you know!πολυ μπροστα ειναι τα πραγματα...λοιπον περιμενω να διαβασω το επομνενο.οι ωραιοι αντρες της θεσ/νικης ειναι εκτος θεσ/νικης?γιατι μειναμε μονες με τους ασχημους κ δεν τους μπορωωωω. φιλακια αγαπη σ'αγαπω πολυ κ μας λειπεις